FAQ

Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie napisz do nas lub zadzwoń na infolinię: (22) 219-79-06.


W jaki sposób odbywa się wysyłka produktów?

Wysyłka towaru odbywa się w przeciągu 48 godzin od dokonania zamówienia. Czas dotarcia do klienta wynosi przeciętnie od 7 do 14 dni. Przesyłki kurierskie docierają po 3-4 dniach. Ponieważ cenimy dyskrecję nasze paczki są wysyłane w taki sposób, że nikt poza Tobą nie będzie wiedział co znajduje się w środku!

W jaki sposób mogę dokonać zamówienia?

Zamówienie możesz złożyć na naszej stronie internetowej DermaLab znajdującej się pod adresem dermalab.pl.

Czy moje pieniądze są bezpieczne?

DermaLab korzysta z systemu DotPay - najbezpieczniejszego systemu obsługi płatności online. Więcej na temat bezpieczeństwa płatności można przeczytać na stronie systemu w dziale bezpieczeństwo.

Poniżej przedstawiamy wszystkie obsługiwane przez nasz sklep kanały płatności:

Kanały płatności Dotpay

Czy oferujecie gwarancję na zamówione produkty?

Wybrane produkty oferowane w DermaLab objęte są 90-dniową gwarancją. Jeżeli zakupiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań to po prostu nam go odeślij (nawet, jeżeli znaczna część jest już zużyta), a zwrócimy Ci pieniądze!*

Jakie są koszty dostawy?

  Przedpłata Za pobraniem
Zamówienia powyżej 300zł GRATIS! GRATIS!
Przesyłka priorytetowa 10,00 zł 15,00 zł
Przesyłka kurierska (1-2 dni) 25,00 zł 30,00 zł
Przesyłka zagraniczna 30,00 zł n/a

* - Zwrot pieniędzy tylko za pierwsze zamówienie. Tylko jedno zamówienie na osobę / domostwo / rodzinę będzie refundowane. Refundacja możliwa tylko przed upływem 90 dni od wysłania towaru do klienta. Wszystkie (także puste) opakowania muszą być zwrócone na adres siedziby firmy. Prosimy pamiętać, że jeśli otrzymacie Państwo potwierdzenie możliwości zwrotu towaru, opakowania muszą być zwrócone w przeciągu 30 dni. Brak spełnienia w/w warunków będzie skutkował uchyleniem gwarancji i odwołaniem zwrotu pieniędzy. Prosimy pamiętać, że jeśli otrzymacie Państwo potwierdzenie możliwości zwrotu towaru, opakowania muszą być zwrócone w przeciągu 30 dni. Brak spełnienia w/w warunków będzie skutkował uchyleniem gwarancji i odwołaniem zwrotu pieniędzy.

Kanały płatności